بازار توزیع آلوچه افتابی شهرکرد

آلوچه خشک یکی از خشکبار هایی می باشد که در تمام فصول سال یافت می گردد و چون خواص و طعم فوق العاده ای دارد دارای طرفداران بی شماری است. این محصول به روش های مختلفی چون آفتابی به دست می آید و جزء محصولات برتر شهر کرد است. بازار توزیع آلوچه افتابی شهرکرد بسیار پر رونق بوده و جزء محصولات پرفروش بازار می باشد.

بازار توزیع آلوچه افتابی شهرکرد

مشخصات آلوچه افتابی مرغوب شهرکرد

مشخصات آلوچه افتابی مرغوب شهرکرد خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، همدان، رشت، کردستان، آذربایجان از تولیدکنندگان بزرگ‌ و مطرح آلوچه در کشور می باشند، کیفیت محصولات این مناطق بسیار بالا است، به طوری که در بازار بسیار شناخته شده هستند.

روش تولید این خشکبار به روش آفتابی به این صورت می باشد که ابتدا باید میوه رسیده شده را از باغات جمع آوری کرد و پس از شستشو به محیطی سالم و پاک انتقال داد تا نور مستقیم خورشید به آن بخورد. میوه آلو بعد از چند روز خشک شده و قابل مصرف می باشد.

از مهمترین مشخصات آلوچه افتابی درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول شهرکرد شکل ظاهری یک دست داشته و اندازه آن بسیار بزرگ می باشد.
  • در تولید آلوچه آفتابی درجه یک هیچ گونه ماده افزودنی و شیمیایی استفاده نشده و محصول مورد نظر کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد.
  • این خشکبار به صورت کاملاً بهداشتی بسته بندی شده و بسته بندی های آن استاندارد و متنوع می باشد.
  • آلوچه آفتابی علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
  • آلوچه آفتابی شهرکرد بسیار گوشتی می باشد و کاملاً توپر است.
  • این محصول هیچ گونه ضایعاتی مثل سنگ ریزه همراه خود ندارد و این مورد برای مشتریان بسیار اهمیت دارد.
  • این خوراکی در رنگ های زرد، قرمز و قهوه ای به فروش می رسد.

خرید ارزان آلوچه افتابی شهرکرد درجه یک

خرید ارزان آلوچه افتابی شهرکرد درجه یک بهتر است بدانید آلوچه خشک برای مصارف زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر مصرف خوراکی کاربردهای دیگری نیز دارد، برای نمونه از آن برای طعم دهی بهتر غذاها استفاده می شود و همچنین میوه خشک شده خواص داروی بالایی داشته و برای درمان و پیشگیری از بیماری‌های مختلف نیز مصرف می گردد.

از مهمترین خواص آلوچه آفتابی می توان می توان به درمان سردرد، از بین بردن تب، ایمن شدن در برابر سرطان، مبارزه با دیابت، پیشگیری از کم خونی اشاره کرد.

برای خرید ارزان آلوچه آفتابی شهرکرد می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید، چرا که این سایت فروشنده انواع آلوچه بوده و محصول مورد نظر را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. حتی شما می توانید قیمت روز آلوچه آفتابی را قبل از خرید به دست آورید.