صادرکنندگان آلوچه خشک آفتابی فله

آلوچه، میوه ای در رده ی زرآلو و هلو بوده ودارای یک هسته می باشد. و انواع متفاوتی دارد و بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد. این آلو در کل جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و به چند نوع تقسیم میشوند. انواع آلو عبارتند از: آلوچه، آلو زرد، آلو سیاه، آلو بخارا، آلو قطره طلا، آلو کوهی، آلو مویزی و … که تنوع بسیار زیادی دارند و در طعم ها و رنگ های متفاوتی هستند. این آلو ها به چند صورت استفاده میشود. انواع آن عبارتند از : آلوچه خشک آفتابی یا آلو تازه بعنوان میوه، مربا، کمپوت، مارمالاد، سالاد، یا تزئین غذا و … استفاده کرد. بعضی ها این آلوچه را بصورت آفتابی و فله ای خشک میکنند و آن را به شهر ها و کشورهای گوناگون صادر میکنند. امروزه صادرات آلوچه خشک، به راحتی امکان پذیر است و دارای طرفداران بسیار زیادی است.

صادرکنندگان آلوچه خشک آفتابی فله

خواص آلوچه خشک سیاه درجه یک

خواص آلوچه خشک سیاه درجه یک آلو، دارای رنگ ها متنوعی می باشد که یکی از آن ها، آلوچه خشک سیاه است. آلوچه خشک، دارای مقادیر زیادی از کربوهیدرات ها و کالری است و ارزش غذایی بیشتری نسبت به آلوی تازه دارد. این آلو، دارای ویتامین سی می باشد که برای کمبود آهن در بدن بسیار مفید است و مقاومت و سیستم ایمنی بدن را بالا می برد . از خواص دیگر آن میتوان بعنوان جلوگیری از سرماخوردگی اشاره کرد که در فصل زمستان بسیار خوب است. آلو خشک سیاه، برای تناسب اندام و زیبایی و سلامتی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. همچنین دارای مواد معدنی بسیار زیادی است، از جمله: انواع ویتامین ها، آ، سی، ای و…، پتاسیم، منیزیم و آهن.

خواص دیگر این آلو، این است که اگر آن را در آبجوش بریزیم و بعد از چند دقیقه استفاده نماییم، یبوست را برطرف میکند که این کار برای زنانی که تازه زایمان کرده اند و دچار یبوست شده اند، بسیار عالی است. همچنین برای استخوان و دستگاه گوارش، میوه ای بسیار مناسب است. این میوه کلسترول خون را کاهش میدهد و همچنین برای قلب، یک ماده ای بسیار مقوی است . و کسانیکه دارای فشار خون بالا یا دیابت می باشند خیلی مفید است. آلو خشک دارای فیبر بسیار زیادی است که تاکید میشود اگر فیبر بدنتان کم است حتما روزی ۴ عدد آلو خشک استفاده نمایید.

فروشندگان آلوچه خشک آفتابی صادراتی در تهران

فروشندگان آلوچه خشک آفتابی صادراتی در تهران آلو خشک، انواع مختلفی دارد از جمله: آلو خشک تیزابی، دودی، آفتابی و نمکی. اما اگر آلو خورشتی بخواهیم، به سه نوع تقسیم می شود: ترش، شیرین، ملس. فروشندگان آلوچه خشک، بر طبق نیاز مشتری آلوچه ها را بسته بندی میکند و یا به صورت فله در بازار عرضه میکند. بعضی از فروشندگان نیز در خصوص الوچه افتابی بدون تیزاب، به فعالیت مشغول میباشند و مشتری های خاص خود را دارند.