توزیع مستقیم آلوچه آفتابی خشک

از خوشمزه ترین انواع خشکبار می توانیم به آلوچه آفتابی خشک شده اشاره داشته باشیم، این محصولات تولیدی فصل بهار می باشند که می توانید میوه های خشک شده آن را در تمامی فصول سال تهیه و استفاده کنید.

از الوچه آفتابی برای تهیه غذاهای متنوعی همچون آلو مسما استفاده می‌شود، مرکز توزیع مستقیم آلوچه خشک آفتابی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین این سری از محصولات را در قالب بسته بندی های ویژه ای در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

توزیع مستقیم آلوچه آفتابی خشک

نحوه نگهداری آلوچه آفتابی خشک

نحوه نگهداری آلوچه آفتابی خشک آلوچه از میوه های هسته داری بوده که میوه آن شیرین و گاهی ترش مزه می باشد، این میوه دارای قدمت دیرینه بوده و از انواع گوناگونی برخوردار می باشد و خاستگاه آن در آسیای صغیر برمی‌گردد و در حاشیه دریای خزر به وفور یافت می شود. این محصول به رنگ سبز یا زرد رنگ با اندازه های کوچک و درشتی دیده می شود.

آلوچه از خواص درمانی بسیار بالایی برخوردار است و منبعی غنی از انواع آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، فیبر و… بوده که همگی برای حفظ سلامت بدن بسیار مهم هستند. شما می توانید آن را پس از برداشت به روش های متنوعی نگهداری نمایید، برای این که پس از برداشت محصول دچار پلاسیدگی، افت کیفیت و کاهش وزن نشود باید سریع برای آن چاره ای اندیشید، شما می‌توانید آن را فریز نمایید یا خشک کنید.

با خشک کردن محصول می توانید از آن در مدت زمان طولانی نگهداری کنید، آلوچه همانند سایر خشکبار نیاز به نگهداری در شرایط درست و مناسبی دارد، بهتر است که این محصول را در شرایط دمایی خنک و در جای خشک و تاریکی قرار دهید.

پاکت های کاغذی بهترین گزینه برای نگهداری از میوه های خشک شده شما هستند، پاکت ها رطوبت اضافه آلوچه را می گیرند و می توانید آن را در مدت زمان بیشتری نگهداری کنید، اگر می‌خواهید میوه خشک خود را در فریزر قرار دهید، بهتر است آنها را در ظرف در بسته ای به طور مناسب در یخچال نگهداری نمایید.

مراکز خرید آلوچه آفتابی

مراکز خرید آلوچه آفتابی

برای اینکه بهترین آلوچه خشک خود را تهیه نمایید، گزینه های بسیار زیادی پیش روی شما وجود دارد، یکی از آنها مراجعه حضوری به مراکز ارائه انواع آلوچه می باشد، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود چرا که بسیار زمان بر و هزینه بردار است.

مرکز پخش آلوچه آفتابی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا این سری از محصولات را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد و با ارائه خدمات درب منزل به سمت کمک می کنند تا در اسرع وقت محصول خود را تهیه نمایید.