توزیع مستقیم آلوچه افتابی شهرکرد

آلوچه یکی از خوش طعم ترین میوه ها میباشد که کودکان نیز تمایل بسیار زیادی برای مصرف آن دارند می توان آلوچه را پس از خشک نمودن برای تهیه انواع غذاهای گوناگون استفاده نمود.

بهترین روش برای نگهدارنده آلوچه برای تمام فصول سال به صورت خشک می باشد زیرا خواص و ارزش دارویی آن به بهترین شکل حفظ می‌شود این سایت مرکز توزیع مستقیم آلوچه افتابی شهرکرد می باشد.

توزیع مستقیم آلوچه افتابی شهرکرد

روش های خشک کردن آلوچه افتابی

روش های خشک کردن آلوچه افتابی آلوچه دارای انواع ویتامین های گوناگون می باشد که مصرف آن عملکرد سیستم گوارش را نیز بهبود می بخشد و در ادامه مطلب می خواهیم به روش های خشک کردن آلوچه آفتابی بپردازید؛

  1. باغ آلوچه را می توان به روش سنتی و همچنین به روش جدید صنعتی نیز خوش نبود روش های صنعتی به دلیل استفاده کردن از دستگاه های تمام خودرو کار باعث می شد که کالایی با کیفیت و بهداشتی تر تولید شود.
  2. برای خوش نمودن آلوچه درون منزل ابتدا مقدار دلخواه آلوچه را تهیه نمایید باید به این نکته توجه نمایید که آلوچه پس از خوش نمودند از مقدار آن کاسته می شود.
  3. پس از شستشوی کامل و دقیق آلوچه ها را در سبد و آبکشی قرار می‌دهیم تا آب اضافه آن به طور کامل گرفته شود.
  4. پس از آبگیری کامل آلوچه آن را بر روی پارچه های بسیار بزرگ پهن می نماید و در برابر نور خورشید قرار میدهیم.
  5. اگر در محلی قرار دهید که حرارت خورشید بسیار زیاد می باشد بهتر است از توری های نازک برای جلوگیری از سیاه شدن آلوچه استفاده نمایید.
  6. بعد از یک روز قرار دادن آلوچه در برابر حرارت و نور خورشید آنرا به مدت دو روز در قسمتی سایه قرار می دهیم‌.
  7. نکته باید توجه داشته باشید که از انباشته شدن آلوچه ها بر روی یکدیگر جلوگیری نمایید همچنین آلوچه را مرتباً روزی دو مرتبه جابجا نمایید تا تمامی قسمتهای آن به صورت یکنواخت خشک شود.
  8. پس از ۳ روز تمامی قسمتهای آلوچه را بررسی نمایید تا آب اضافه آن به طور کامل گرفته شود و آن را درون بسته بندی های پلاستیک یا ظروف پلاستیکی درپوش دار قرار دهید.
  9. امروزه پخش آلوچه افتابی بسته بندی شما می توانید از بازار به صورت آماده تهیه نمایید.

بازار خرید آلوچه افتابی شهرکرد

بازار خرید آلوچه افتابی شهرکرد امروزه بازار خرید آلوچه آفتابی شهرکرد به صورت اینترنتی رونق خوبی گرفته است که تولیدکنندگان برای استفاده بهتر مصرف کنندگان اقدام به عرضه محصولات خود درون فروشگاههای اینترنتی نموده اند از مزایای خرید اینترنتی هسته آستارا و خرید کالا به صورت مستقیم و با قیمتی مناسب تر از تولید کننده می باشد.

شما می توانید از طریق لینک زیر با بزرگترین مرکز فروش آلوچه شهرکرد در ارتباط باشید و پس از سفارش محصول مورد نیاز خود را در محلی که خودتان از قبل مشخص نموده اید تحویل بگیرید.