صادرات آلوچه افتابی شهرکرد درجه یک

یکی از میوه های پرطرفدار و پرفروش در کشور آلوچه افتابی شهرکرد می باشد این میوه بسیار پرطرفدار بوده و در خارج از کشور نیز به راحتی به فروش می‌رسد صادرات آلوچه آفتابی از دیرباز به کشورهای مختلف صورت می پذیرفت این میوه خشک خوشمزه در تمامی فصول سال موجود می باشد و در بیشتر شهرهای استان خراسان همدان کردستان مخصوصا شهرکرد تولید می شود شرکت تجاری مویی یکی از صادرکنندگان معتبر در زمینه انواع میوه خشک مخصوصاً آلوچه می باشد.

صادرات آلوچه افتابی شهرکرد درجه یک

مشخصات آلوچه افتابی شهرکرد

مشخصات آلوچه افتابی شهرکرد خروج آفتابی شهرکرد دارای انواع متفاوتی می باشد بعضی از آنچه های تولید شده ریز و یکدست بوده و دیگر انواع آلوچه ها درشت می باشند و از بافت نرم لطیفی برخوردار هستند این محصولات بیشتر در شهر کرد که هوای سردسیر و جزو مناطق سردسیر می باشد تولید و به عمل می آید.

رنگ آلوچه آفتابی شهرکرد سبز بوده و پس از خشک شدن تیره میشود این میوه را هم به صورت سنتی و هم به صورت صنعتی در دستگاه های میوه خشک کن خشک می کنند.

در روش سنتی آلوچه آفتابی را روی تور های حصیری پهن قرار داده تا بعد از چند روز رطوبت خود را از دست داده و به آلوچه آفتابی خشک تبدیل شود در روش صنعتی این میوه در دستگاه های میوه خشک کن قرار داده شده تا ۷۰ درصد رطوبت خود را از دست دهد و برای بسته بندی آماده شود آنچه آفتابی شهرکرد بسیار پرطرفدار و پرفروش میباشد.

فروشندگان آلوچه افتابی این محصول را مستقیم از کشاورزان خریداری کرده و پس از فرآوری در بسته بندی های بسیار زیبا قرار داده و به بازار عرضه می کنند.

بسته بندی های این میوه متفاوت می باشد و وزن های مختلفی دارند هرچه وزن بسته بندی بیشتر باشد قیمت محصول بالاتر می رود کارشناسان تجاری ما آلوچه های آفتابی درجه یک و با کیفیت را به طور مستقیم با قیمت بسیار مناسب در اختیار همه شما خریدارانی که قصد خرید این محصول را دارید قرار می دهد.

آلوچه آفتابی بسیار پرطرفدار بوده و در خارج از کشور نیز تقاضا برای این محصول زیاد می باشد برای صادرات آلوچه افتابی همه شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت عمده از شرکت تجاری ما خریداری کرده و به راحتی به بازارهای خارج از کشور صادر کنید.

کشورهای همسایه و دوست می توانند گزینه مناسبی برای صادرات باشد به دلیل روابط تجاری بسیار خوبی که ایران را با کشورهای همسایه به دیگر کشورها دارد شما عزیزان به راحتی می توانید این محصولات را با قیمت مناسب خریداری کرده و به خارج از کشور صادر کنید.

فروشندگان آلوچه افتابی در تهران

فروشندگان آلوچه افتابی در تهران شرکت تجاری ما یکی از فروشندگان آلوچه آفتابی در تهران می باشد این شرکت در سرتاسر کشور محصولات خود را به صورت غیر حضوری ارسال می کند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با کیفیت بسیار بالا و درجه یک و قیمتی کمتر از بازار می توانید با کارشناسان فروش شرکت ما ارتباط بگیرید و این محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری نمایید.