صادرکنندگان آلوچه آفتابی خشک

صادرکنندگان آلوچه آفتابی خشک این محصول را به صورت عمده با کیفیت خوب و قیمت مناسب صادر می کنند. آلوچه از میوه های تابستان می باشد که در فصل برداشت آن می توان به راحتی تهیه شود این میوه علاوه بر طعم و مزه خوب خاصیت زیادی دارد که می توان به روش های مختلفی خشک شود. آلوچه آفتابی خشک را می توان همراه با غذاهای چون قیمه، پلو، سالاد، فسنجان استفاده کرد و همچنین به عنوان یک چاشنی و تزئین کننده غذا می باشد.

صادرکنندگان آلوچه آفتابی خشک

روش تهیه آلوچه آفتابی خشک مرغوب

روش تهیه آلوچه آفتابی خشک مرغوب همان طور که می دانید آلوچه از میوه های فصلی و تابستانی می باشد. این میوه طعم ترش و ملس دارد. مصرف این میوه فصلی دارای خواص و فواید زیادی براي سلامتی بدن می باشد. آلوچه را می توان به روش های مختلفی چون تازه، خشک، کمپوت، رب، لواشک و … استفاده کرد.

آلوچه را می توان به روش آفتابی، دودی، تیزابی و … خشک کرد. که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های مربوط به خود را دارند. خشک کردن این میوه را می توان در آفتاب، فر، ماکرو فر یا دستگاهای میوه خشک کن خشک کرد.

یکی از بهترین روش خشک کردن این میوه خشک کردن در آفتاب می باشد که در این روش بعد از پوست گیری آلو، از هیچگونه ماده نگهدارنده استفاده نمی شود و آلوچه ها را در سبد های بزرگ ریخته و در مقابل نور آفتاب قرار خشک می کنند.

خشک کردن آلوچه آفتابی بسیار طبیعی بوده و از درصد رطوبت پایینی برخوردار است. این خشکبار ماندگاری بالایی دارد و می توان به مدت طولانی مصرف کرد.

از خواص آلوچه خشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آلوچه خشک سرشار از ویتامین ث بوده و مصرف آن برای افرادی که دچار کم خوابی و بد خوابی هستند بسیار توصیه می شود.
  • ویتامین های موجود و مواد معدنی در آلوچه از جمله آهن، روی، کلسیم و … از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تقویت موهای سر می شود.
  • فسفر غنی موجود در این خشکبار می تواند تمام نیاز های بدن را تامین کند.

سفارش خرید آلوچه آفتابی خشک

سفارش خرید آلوچه آفتابی خشک آلوچه خشک را می توان در تمام فصل سال تهیه کرد. این میوه در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، همدان، رشت، کردستان و آذربایجان تولید می شود. تولید آلوچه خشک آفتابی یک روش آسان و ارگانیک می باشد.

قیمت این خشکبار به عوامل مختلفی چون کیفیت خوب، بسته بندی مناسب، منطقه تولید شده، روش خشک کردن و …. بستگی دارد. قیمت مناسب و کیفیت خوب آن نقش مهمی در قیمت گذاری آن دارند.

برای سفارش آلوچه آفتابی به سایت های اینترنتی ما مراجعه کنید و این محصول را در هر حجمی که تمایل دارید سفارش دهید و همچنین از قیمت روز آن مطلع شوید.