عرضه آلوچه آفتابی بدون افزودنی

عرضه آلوچه آفتابی بدون افزودنی با بالاترین مرغوبیت و مناسب ترین قیمت به صورت آنلاین انجام می شود که این موجب گردیده تا عرضه کننده بتواند مشتریان فراوانی از سراسر کشور پیدا کند. آلوچه آفتابی همان آلوچه خشک شده می باشد که به دلیل ارزش غذایی و مواد مغذی فراوانی که دارد مصرف آن به طور گسترده ای افزایش یافته است.

عرضه آلوچه آفتابی بدون افزودنی

راهنمای خرید آلوچه آفتابی بدون افزودنی

راهنمای خرید آلوچه آفتابی بدون افزودنی برای خرید آلوچه آفتابی بدون افزودنی باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • آلوچه خشک شده مرغوب باید بوی طبیعی بدهد و کهنه نباشد و طعم ماندگی ندهد.
  • آثاری از کپک زدگی روی آلوچه های خشک شده دید نشود.
  • طعم ملسی داشته باشد یعنی خیلی ترش و خیلی شیرین نباشد.

خرید آلوچه بازار پر رونقی دارد که این باعث شده توزیع الوچه افتابی افزایش یابد به عنوان نمونه دوستدار قلب می باشد چون دارای 113 میلی گرم پتاسیم است و باعث کاهش فشار خون بالا می شود برای دفع راحت فوق العاده می باشد چون خاصیت ملین کنندگی دارد و این به دلیل فیبر فراوانی است که در آن وجود دارد به طوری که 3 گرم فیبر حل شدنی و حل نشدنی در 4 عدد آلوی خشک شده وجود دارد.

دارای دو ملین طبیعی به نام سوربیتول و دی فنیل ایزاتین می باشد به همین دلیل به رفع یبوست کمک خواهد کرد از پوکی استخوان پیشگیری می کند و باعث محکم شدن استخوان ها می شود برای این منظور می توانید روزی 3 عدد آلو خشک میل کنید قند خون را تنظیم می کند غنی از پتاسیم می باشد به همین دلیل برای کاهش فشار خون بالا فوق العاده است.

با رادیکال های آزاد حافظه و مغز مبارزه می کند چون سرشار از آنتی اکسیدان می باشد 49 گرم کربوهیدرات در 100 گرم آلو خشک وجود دارد به همین دلیل خاصیت انرژی زای دارد برای این منظور باید روزی یک تا دو عدد آلو خشک مصرف کنید ولی در صورتی که به گردش های طولانی می روید باید بیش از 3 عدد آلو خشک مصرف نمایید.

قیمت انواع آلوچه آفتابی

قیمت انواع آلوچه آفتابی قیمت انواع الوچه آفتابی با توجه به تورم و تغییرات نرخ ارز با نوساناتی همراه می باشد علاوه بر این نوع برند، مرغوبیت و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند علاوه بر قیمت در هنگام خرید آلوچه آفتابی باید به گزینه های زیر توجه کنید:

  • سطح ظاهری آن را بررسی کنید که بدون لکه، کپک زدگی و سوراخ باشد.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های معتبر بروید.
  • اندازه آلوچه خشک باید مناسب باشد.
  • بافت نرمی داشته باشد.
  • طعم و مزه آن را بچشید که مزه غیر عادی ندهد.
  • ارگانیک باشد و بدون تیزاب تولید شده باشد.