عرضه مستقیم آلوچه آفتابی سیاه

آلوچه آفتابی سیاه جزء خوشمزه ترین نوع آلوها است که طرفداران زیادی دارد عرضه مستقیم آلوچه آفتابی سیاه به شکل فله و یا در بسته بندی هایی با اوزان های مختلف توسط این مرکز انجام می‌ پذیرد. به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کنندگان تمامی آلو های عرضه شده توسط این مجموعه قیمت کاملا مناسبی دارد.

عرضه مستقیم آلوچه آفتابی سیاه

معرفی انواع آلوچه آفتابی

معرفی انواع آلوچه آفتابی معمولا آلو جزء میوه های فصلی است که در زمان های مشخص می توان آن را به شکل‌ های مختلف فرآوری کرده تا در تمام طول سال مورد استفاده قرار بگیرد، در حال حاضر انواع مختلفی از آلو در کشور ما کشت و پرورش می‌ شود که هر کدام از آنها دارای طعم بی نظیر و طرفداران خاص می باشد.

اغلب آلوها را می‌ توان به صورت آفتابی خشک و نگهداری کرد زیرا آنها غالباً گوشتی هستند و با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب رطوبت آنها کم شده و قابلیت نگهداری برای طولانی مدت را در فضای مناسب و خنک پیدا می کند.

در معرفی انواع مختلف آلوچه آفتابی باید گفت که چند مورد از این آلوچه ها از استقبال بیشتری برخوردار هستند که در اینجا به ذکر آنها می پردازیم:

  • آلو سیاه: که این آلوها تقریباً به رنگ بنفش تیره و قرمز پررنگ هستند اما قسمت درونی آنها رنگ زردی دارد با خشک شدن دارای بافت نرم است.
  • آلو قطره طلا: این آلوها سایز کوچکی دارند و از طعم بسیار شیرین نسبت به دیگر آلوها برخوردار هستند.
  • آلو قرمز: که دارای پوست قرمز روشن است و درون این آلوها نیز رنگ قرمز دارد و بافت آن بسیار نرم می باشد.
  • آلوچه و آلو قرمز: که برای خشک شدن نیازی به پوست گیری ندارند و به راحتی با قرار گرفتن در برابر آفتاب رطوبت خود را از دست می‌ دهند طعم این آلو کاملاً شیرین است و در اطراف هسته مقداری ملس هست.

خوب است بدانید که برای تهیه بهترین آلوچه سیاه باید به ویژگی های خاص آن دقت کنید که آلوچه های سیاه کاملاً گوشتی باشند.

مرکز تولید آلوچه آفتابی سیاه

مرکز تولید آلوچه آفتابی سیاه قیمت آلوچه آفتابی سیاه با توجه به کیفیت، طعم و مزه و مهم تر از همه مراکز عرضه کننده این محصول مشخص می گردد. در صورتی که واسطه ها را حذف کرده و از مراکز مستقیم محصول مورد نظر خود را تهیه کنید به احتمال زیاد با قیمت های مقرون به صرفه روبرو می شوید.

این مجموعه با داشتن ارتباطات خوب و گسترده خود با تولیدکنندگان و کشاورزان به شکل مستقیم واسطه ها را حذف کرده و از افزایش قیمت های بی دلیل در حین نقل و انتقالات جلوگیری می کند.

در صورتی که به حجم زیادی از آلوچه آفتابی سیاه نیاز دارید با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن ثبت کنید تا پس از دریافت این محصول رضایت کافی را به دست آورید.