عرضه مستقیم آلوچه آفتابی نمکی

یکی از راه های معتبر و شناخته شده ای که متقاضیان می توانند انواع آلوچه آفتابی نمکی را خریداری نموده و با اطمینان از سلامت و بهداشت محصول، آن را مورد استفاده قرار دهند عرضه مستقیم آلوچه ها می باشد. بدیهی است که این روش عرضه هم برای فروشندگان و هم برای خریداران، بسیار مقرون به صرفه می باشد، علت این امر نیز حذف واسطه ها بوده که خریداران را از پرداخت هزینه های واسطه گری معاف کرده و تولید کنندگان را مستقیما به سود می رساند.

عرضه مستقیم آلوچه آفتابی نمکی

طرز تهیه آلوچه آفتابی نمکی

طرز تهیه آلوچه آفتابی نمکی

شاید برای بسیاری از شما عزیزان این سوال پیش بیاید که این آلوچه خای بسیار خوش مزه چگونه تهیه شده اند و این طعم لذیذ و دوست داشتنی را از کجا آورده اند، باید گفت که این طعم طبیعی ناشی از تهیه محصول به روش های کاملا سنتی است که در ذیل به ترتیب به اختصار شرح داده می شود:

  • ابتدا میوه های آلو را دستچین کرده و پس از حذف میوه های خراب و فاسد، آن ها را در محلولی از آب و نمک ریخته و پس از گذشت یک ساعت، آلو ها را شسته و آبکش می کنند.
  • آلوچه های آبکش شده را بدون اینکه در محلول تیزاب ریخته یا هر ماده شیمیایی یا صنعتی اضافی به آن بیفزایند به مرحله خشک کردن انتقال می دهند.
  • برای خشک کردن محصول از هیچ دستگاه رطوبت گیر صنعتی استفاده نشده و به روش سنتی و به کمک نور آفتاب، آلوچه ها را خشک می نمایند.
  • آلوچه هایی که در معرض نور غیر مستقیم آفتاب قرار داده اند را با یک صفحه توری نازک می پوشانند تا راه نفوذ حشرات، گرد و خاک مانند اینها کاملا بسته شده و سلامت آن ها کاملا حفظ گردد.
  • در ساعت های مشخصی از روز که نور آفتاب، مستقیم می تابد، آلوچه ها را هم می زنند تا تمام قسمت های آن به صورت یکدست خشک شده و کپک نزند.
  • پس از گذشت یک و گاهی اوقات دو هفته آلوچه های آفتابی در بهترین طعم و رنگ ممکن که طبیعی نیز می باشد آماده ارائه به بازار بوده و در بسته بندی هایی مختلف با وزن های متعدد به متقاضیان عزیز عرضه می شوند.

مرکز پخش آلوچه نمکی خوانساری

مرکز پخش آلوچه نمکی خوانساری

توزیع آلوچه نمکی خوانساری معمولا توسط مرکز پخش و فروش آلوچه آفتابی که با مجوز رسمی از سوی شرکت تولید کننده راه اندازی می شود انجام پذیرفته و متقاضیان می توانند با مراجعه به این مرکز، محصولات مورد نظر خود را در بسته بندی و وزن های دلخواه از نزدیک رؤیت کرده و حتی به صورت عمده خریداری نموده و از طعم طبیعی و لذت بخش آن لذت ببرند.