فروشنده مستقیم آلوچه آفتابی اعلا 

فروشنده آلوچه آفتابی اعلا با مشتریابی و صداقت بیان توانسته رضایت مندی مشتریان را به دست آورد. آلوچه آفتابی با توجه به استقبال زیاد مردم فرپش خوبی در بازار داشته است و از طریق این مجموعه با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد. این محصول بسیار پر خاصیت بوده و برای تقویت دستگاه گوارش بسیار مفید است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در اینخصوص با ما همراه باشید.

فروشنده مستقیم آلوچه آفتابی اعلا 

مصرف آلوچه آفتابی برای تامین آهن

مصرف آلوچه آفتابی برای تامین آهن مصرف آلوچه آفتابی به دلیل داشتن آهن و اسید فولیک برای درمان کم خونی بسیار مفید و توصیه می شود. بر روی کم خونی تاثیر به سزایی دارد و موثر ترین راه برای درمان بیماری های خونی است و خوردن آن به زنان باردار بسیار توصیه می شود. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • منبع خوبی از فیبر بوده و برای تقویت دستگاه گوارش مفید است و باعث پاک سازی دستگاه گوارش می شود.
  • به دلیل داشتن ویتامین A و کاروتنوئید برای تقویت بینایی چشم مفید بوده و از شب کوری پیشگیری می کند.
  • غنی از آنتی اکسیدان بوده و برای کنترل چربی خون مفید است
  • خاصیت ضد عفونی و ضد باکتری داشته و برای درمان بیماری های عفونی مفید است و از سرما خوردگی، آنفولانزا و دیگر بیماری های عفونی پیشگیری می کند
  • کنترل کننده دیابت بوده و باعث کاهش سطح کلسترول خون می شود.
  • خاصیت ضد سرطانی دارد و با سلول های سرطانی مبارزه کرده و از ابتلا به سرطان تا حد بالایی پیشگیری می کند.
  • منبع غنی از کلسیم، منیزیم، فسفر، آهن، منگنز و روی بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.
  • اشتها آور بوده و باعث پاک سازی معده و روده می شود و برای رفع گرسنگی و تحریک اسید های معده مفیداست.

قیمت آلوچه آفتابی اعلا 

قیمت آلوچه آفتابی اعلا  قیمت خرید آلوچه آفتابی ثابت نبوده و همانند دیگر محصولات غذایی در حال تغییر می باشد. فروش انواع آلوچه اعلا با قیمت های متفاوت در بازار انجام می گیرد و خریدار می تواند با بررسی کیفیت و قیمت اقدام به خرید آن کند و به نتیجه دلخواه برسد. اگر مشتری از قیمت آن اطلاع داشته باشد با رغبت بیشتری این محصپل را خریداری می کند.

برای دریافت لیست قیمت انواع آلوچه میتوانید از طریق این مجموعه اقدام کنید، فروش از این طریق در رنج قیمتی که خریدار نیاز دار انجام می شود. آلوچه یکی از خشکبار های پر مصرف در سفره های ایرانی است که در غذا های ایرانی به عنوان چاشنی طعم دهنده نیز استفاده می شود. خرید از این مجموعه با توجه به این که واسطه ای وجود ندارد با قیمت ارزانتری انجام می شود و آلو خشک را با توجه به کیفیت های ارائه شده در دسته بندی های درجه یک و دو و سه به بازار عرضه می کنند.