فروش مستقیم آلوچه آفتابی باکیفیت

آلو ها یکی از متنوع ترین گونه های میوه در ایران به شمار می آیند که به دلیل مصادف گوناگون چه در آشپزی و چه به صورت خوراکی معمولا از آن ها آلوچه تهیه می کنند، فروش مستقیم آلوچه آفتابی باکیفیت در این مرکز انجام شده و مشتریان می توانند خرید های خود را در مقدار های کیلویی از طریق این فروشنده به ثبت برسانند تا پس از آماده سازی ارسال آن صورت گیرد.

فروش مستقیم آلوچه آفتابی باکیفیت

روش تهیه آلوچه آفتابی

روش تهیه آلوچه آفتابی الوچه های آفتابی دارای روش تهیه بسیار آسان بوده و در ادامه طرز تولید آن آموزش داده خواهد شد؛

  1. در وهله اول لازم است که آلو های کاملا تازه و البته رسیده تهیه شود و باید دقت گردد که آلو های نارس نمی‌توانند به آلوچه مرغوب تبدیل شوند چرا که پس از، از دست دادن آب و خشک شدن به شدت سفت شده و قابل مصرف نخواهند بود.
  2. در مرحله بعدی باید آن ها را به طور کامل مورد شستشو قرار داده شوند تا آلودگی های آن ها پاک شود و همچنین می توان ساقه ها و برگ های آن را نیز جدا کرد تا محصول به دست آمده کاملاً تمیز باشد.
  3. در این مرحله لازم است که یک حصیر تهیه شده و آلو ها بر روی آن چیده شود و دلیل استفاده از حصیر این است که هوا در قسمت زیر آن نیز جریان خواهد داشت و این باعث می شود که آلو ها فاسد نشوند.
  4. سپس می‌ توان حصیر های پر شده از آلو را در برابر نور مستقیم خورشید قرار داد تا به مرور زمان آن ها آب از دست داده و سپس خشک شوند و آلوچه های به دست آمده از آن جایی که جز خشکبار محسوب می شوند ماندگاری بالایی خواهند داشت.

مرکز تولید آلوچه آفتابی باکیفیت

مرکز تولید آلوچه آفتابی باکیفیت مرکز تولید و عرضه آلوچه باکیفیت آفتابی آفتابی از جمله مراکز مهمی است که از طریق آن می توان این نوع خشک بازار در تناژ های بالا به شکل چند کیلویی سفارش داد و از آن جایی که تولید آن ها به شکل انبوه در این مرکز انجام می‌ شود توانایی تامین این نوع آلوچه های بسیار با کیفیت را در مقدار های بالا دارد.

قیمت آلوچه آفتابی توسط این مرکز تولید با توجه به این که تنها به قیمت تولید و کارخانه ای است، بسیار ارزان تر از بازار های دیگر بوده و می توان این آلوچه ها را با اختلاف قیمت حدود ۲۰ درصد نسبت به بازار های دیگر از این مجموعه خریداری کرد و قیمت های کلی آن به شکل به روز در همین سایت ثبت شده و در اختیار مشتریان و خریداران عزیز قرار خواهد گرفت.