فروش ویژه آلوچه آفتابی صادراتی

فروش آلوچه آفتابی صادراتی با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه برای خریداران عمده، در مجموعه ما از طریق سایت در حال انجام است. آلوچه به دلیل داشتن منابع سرشاری از آنتی اکسیدان و فیبر به بهبود سیستم گوارش و مقابله با پیری پوست کمک شایانی بکند. شما میتوانید برای خرید آلوچه آفتابی ‌ضمن مطالعه سایت پیشرو با خواص بی نظیر این محصول آشنا بشوید.

فروش ویژه آلوچه آفتابی صادراتی

معرفی بهترین نوع آلوچه آفتابی صادراتی

معرفی بهترین نوع آلوچه آفتابی صادراتی آلوچه افتابی صادراتی ارائه شده تحت برند مجموعه ما، از بهترین الوچه های طبیعی افتابی موجود در بازار است که خواص بسیاری را داراست.آنتی اکسیدان موجود در بهترین آلوچه افتابی، حاوی ویتامین C و مواد مغذی گیاهی مانند لوتئین ، زآگزانتین ، کریپتوکسانتین و کلروژنیک اسید است.

این اجزا دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که به خنثی سازی رادیکال های آزاد ، بهبود وضعیت کلی بدن و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک می کند. به یاد بیاورید که آنتی اکسیدان ها موادی هستند که می توانند از آسیب و پیری سلول ها در تقریباً همه اندام ها و سیستم ها ، از جمله بافت های عصبی ، قلب ، چشم و پوست جلوگیری یا به تاخیر بیندازند.

چندین مطالعه نشان می دهد که مصرف میوه های سنگی ، از جمله آلو ، سطح کلسترول را در افراد مبتلا به سندرم متابولیک عادی می کند. فلاونوئیدها و ترکیبات فنلی مانند آنتوسیانین ، اسیدهای کلروژنیک ، کورستین و کاتچین موجود در آلو دارای خواص ضد التهابی هستند و به کاهش خطر چاقی ، دیابت و بیماری های قلبی عروقی کمک می کنند.

کارشناسان می گویند خوردن آلو به عادی شدن سطح گلوکز و تری گلیسیرید در بدن کمک می کند. فلاونوئیدهای موجود در این میوه ها دارای اثر محافظتی در برابر مقاومت به انسولین هستند و حساسیت به انسولین را در بدن افزایش می دهند.

فلاونوئیدهایی مانند کافئیک اسید و روتین که در آلو وجود دارد ، خطر بیماری هایی مانند پوکی استخوان را به ویژه در زنان یائسه کاهش می دهد. پلی فنول های ترکیب شده با پتاسیم که به وفور در آلو خشک وجود دارد ، می توانند تراکم استخوان را افزایش داده و از تحلیل رفتن استخوان جلوگیری کنند.

دانشمندان ادعا می کنند که مصرف منظم آلو خشک به بازسازی تراکم استخوان از دست رفته در طول روند پیری کمک می کند. همچنین آلو منبع خوبی از فیبر غذایی ، سوربیتول و ایساتین است ، اجزایی که به تنظیم سیستم گوارش کمک می کند. کارشناسان می گویند آلو خشک در درمان یبوست مثر است. سوربیتول و ایزاتین دارای خاصیت ملین هستند و ترشح مایع در روده را تحریک می کنند و در نتیجه باعث التهاب روده بزرگ می شوند.

پخش کلی آلوچه آفتابی صادراتی

پخش کلی آلوچه آفتابی صادراتی پخش آلوچه آفتابی صادراتی به صورت کلی و عمده از طریق سایت اینترنتی توانسته کیفیت محصول رسید شده به دست مشتری را به نحو مطلوبی تضمین نماید. آلوچه آفتابی به دلیل طعم و مزه بی نظیرش و البته خواص درمانی آن کاربردهای گوناگونی برای مصارف آشپزی و درمانهای خانگی دارد .توصیه متخصصان تغذیه بر آن است که آلوچه به طور منظم در سبد غذایی خانوار گنجانده و مصرف شود.