قیمت کارخانه ای آلوچه آفتابی زرد اعلا

آلوچه آفتابی زرد رنگ را می توان با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت از کارخانه های تولید کننده آن خریداری کرد. قیمت آلوچه آفتابی زرد اعلا که به صورت مستقیم از کارخانه و کارگاه های تولیدی خریداری شود، نسبت به قیمت خریداری آن از انواع واسطه و فروشنده ها بسیار ارزان تر می باشد که دلیل آن حذف هزینه های اضافی مربوط به افراد واسطه و غیره می باشد. امروزه می توان درجه یک ترین نمونه های این نوع آلو را با قیمت مناسب خریداری کرد.

قیمت کارخانه ای آلوچه آفتابی زرد اعلا

بررسی ارزش غذایی آلوچه آفتابی طلایی

بررسی ارزش غذایی آلوچه آفتابی طلایی آلوچه از خانواده آلوها با اندازه های نسبتا کوچک تر هستند که در فصل تابستان بهترین زمان برای برداشت آن می باشد. آلوچه میوه ای درختی با طعم و مزه ترش و ملس و در برخی مواقع شیرین است که به دلیل نبود آن در دیگر فصل های سال، به دو روش سنتی و در برخی مواقع صنعتی خشک و تهیه می شود.

آلوها با توجه به: شکل ظاهری، رنگ، اندازه، طعم و مزه، نوع کاربرد و مصرف و غیره دارای انواع مختلفی می باشند که از جمله آنها می توان به آلوهای آفتابی طلایی رنگ اشاره کرد. دلیل نام گذاری این نوع محصول به آفتابی و طلایی، زرد بودن رنگ آن و خشک شدن در برابر نور خورشید می باشد.

ارزش غذایی آلوچه بسیار زیاد می باشد و از این رو ایرانیان در غذاهای مختلف خود نیز از آن استفاده می کنند. از جمله کاربردهای مهم آلوچه آفتابی می توان به استفاده از آن در انواع خورشت ها از جمله خورشت قیمه، آلو اسفناج و غیره اشاره کرد.

این آلوچه ها سرشار از فیبر، ویتامین های مختلف به خصوص ویتامین گروه C، انواع مواد مغذی لازم و ضروری برای بدن و غیره می باشد که مصرف آن در حفظ سلامت بدن تاثیر بسیار زیادی دارد.

مراکز فروش آلوچه آفتابی زرد درجه یک

مراکز فروش آلوچه آفتابی زرد درجه یک فروش آلوچه آفتابی درجه یک زرد رنگ توسط بهترین و معتبرترین مراکز فروش در انواع مختلف از نظر: اندازه درشت و ریز بودن، کیفیت، گوشتی بودن و غیره به صورت بسته بندی شده در متریال های بهداشتی و کیلویی یا همان فله ای صورت می گیرد. امروزه بسیاری از مراکز فروش به منظور افزایش فروش محصولات خود و همچنین جذب مشتریان بیشتر از دو روش مستقیم و عمده استفاده می کنند.

در این مراکز بهترین نمونه های آلوچه های زرد آفتابی که در فصل تابستان خشک شده و کاملا تازه و درجه یک هستند به مشتریان به صورت اینترنتی و غیر حضوری عرضه می شود که از جمله این مراکز فروش می توان سایت و فروشگاه اینترنتی و آنلاین ما را که دارای نمایندگی های بسیار زیادی است، نام برد.