محل تهیه الوچه خشک افتابی عمده

آلو های خشک به دو شیوه مستقیم زیر نور خورشید و به صورت صنعتی با حرارت خشک می شوند، آلو خشک شده برای مصارف زیادی به کار می رود و به عنوان طعم دهنده در غذا ها استفاده می شود و خواص دارویی خوبی دارد و خاصیت آن با نوع تازه آن فرقی ندارد، محل تهیه الوچه خشک افتابی، عمده آن را با قیمت مناسب در بسته بندی های متنوع به مراکز فروش عرضه می کند.

محل تهیه الوچه خشک افتابی عمده

تفاوت آلوچه آفتابی با تیزابی

تفاوت آلوچه آفتابی با تیزابی آلوچه آفتابی با آلوچه تیزآبی با هم فرق دارند که یکی از فرق های آن قیمت آن است و نوع آفتابی آن که در معرض نور مستقیم خورشید هستند گران ترند، آلو ها به دو شیوه خشک می شوند یکی به صورت مستقیم و در زیر نور خورشید و دیگری به صورت صنعتی و با حرارت، قیمت انواع آلوچه با توجه به روش خشک شدن آن در نوسان است و نحوه خشک کردن آن بر نرخ قیمتی تاثیرگذار است.

خشک کردن آلوچه به صورت آفتابی بهتر از روش تیزابی است. زیرا در روش آفتابی به صورت سنتی و مستقیم خشک می شود و هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده به آن اضافه نمی شود. بنابراین قیمت آلوچه آفتابی بالاتر است.

خشک کردن میوه ها و مواد غذایی از روش های مهم برای افزایش زمان ماندگاری و دوام آنهاست و با کم شدن آب و رطوبت آنها از فساد میکروبی جلوگیری می شود، آلو خشک آفتابی طعم شیرینی دارد و دارای خواص بسیاری است و دارای مقادیر زیادی آهن، منیزیم، پتاسیم و ویتامینهای E ،C و A است، آلو برای افرادی که اضافه وزن دارند مناسب و منبع بالای جذب انرژی است و سریع الهضم است، از خواص مصرفی آلو خشک می توان به بر طرف کردن حالت تهوع و مسکن سر درد و کاهش تب و حرارت بدن و ضد سرطان و دشمن دیابت اشاره کرد.

آلو تیزابی با آلوی زرد با روش تیزابی خشک می شود و برای تهیه غذا و انواع خورش استفاده دارد، آلوی زرد خوشمزه تیزابی طعم مناسب و شیرینی دارد و طعم دهی مناسبی به غذا می دهد، انواع آلو دارای تنوع در طعم های مختلفی اند، آلوی تیزابی با روش هایی موسوم به تیزابی کردن انواع آلو ایجاد می شود و در تهیه غذای مناسب و خوش طعم کاربرد دارد.

با توجه به صحبت بالا که گفتیم آلوی تیزآبی از آلو زرد بیشتر تهیه می شود ولی به طور کلی می توان از انواع آلوی تازه استفاده کرد، ظاهر آلو تیزابی خورشی جذابتر است و بیشتر مورد تقاضا و پرفروش است.

بازار خرید الوچه خشک افتابی عمده

بازار خرید الوچه خشک افتابی عمده از انواع آلو خشک به طور کلی باید به آلو خشک تیزابی و آلو خشک آفتابی و آلو خشک زرد تیزابی و آفتابی و آلو خشک شوقانی تیزابی و آفتابی اشاره کرد، آلو تیزابی را می توان از تمامی شعب فروش در سراسر کشور تهیه کرد، بازار الوچه خشک آفتابی عمده آن را در کیفیت بالا و قیمت مناسب در بسته بندی متنوع به فروش می رساند و بازار گرمی را به خود اختصاص داده است.