مراکز پخش الوچه خشک افتابی عمده

در ایران به دلیل تنوع بسیار زیاد در عرصه میوه ها و سبزیجات، و دیگر مواد موجود در کشور مواد خوراکی بسیار زیادی که دارای طعم های متفاوت اند، مورد دلخواه و محبوبیت مردم است. از بیش ترین این طعم ها می توان به طعم ترش اشاره کرد که بیش تر در مواد خوراکی مثل لواشک ها و الوچه ها موجود هستند. اما این مواد باید دارای کیفیت بالایی باشند و به صورت کاملا بهداشتی تولید شوند. بهترین و با کیفیت ترین الوچه ها در معرض افتاب خشک می شوند. این الوچه ها به صورت عمده خرید و فروش نیز می شوند.الوچه خشک افتابی عمده از طرفداران بسیار زیادی در بیش تر کشور های سراسر جهان بر خوردار است.

مراکز پخش الوچه خشک افتابی عمده

مواد معدنی موجود در آلوچه آفتابی

مواد معدنی موجود در آلوچه آفتابی همان طور کا در بالا گفته شد در میان مردم ایران مواد غذا یی با طعم های متفاوت از طرفداران بسیار زیادی بر خوردار است که از پر طرفدار ترین طعم ها طعم ترش است که بیش تر در موادی مثل ترشی ها و انواع لواشک ها و بسیاری دیگری مثل الوچه ها یافت می شود. الوچه ها نوعی میوه هستند که بعد از بر داشت توسط کشاورزان و یا تولید کننده گان، در معرص مستقیم نور افتاب قرار می گیرد و سپس به مرور زمان خشک می شود و به مصرف می رسد. تولید الوچه ها نیز می تواند توسط دستگاه ها و کار خانه ها نیز انجام می شود اما این نوع الوچه صنعتی کیفیت و مرغوبیت الوچه هایی را که به صورت افتابی خشک می شود را ندارد زیرا نمی تواند خواص خود را حفظ کند و میکروب های داخل ان ها توسط افتاب از بین نمی رود.

الوچه فقط در برخی از مناطق کشور که دارای اب و هوای مرطوب است رشد می یابد و به همین دلیل دارای قیمت نسبتا بالایی است. مصرف الوچه در ایران بسیار زیاد است و بیش ترین سنی که از ان ها مصرف می کند، نو جوانان و جوانان ایرانی هستند که دارای روحیه ی تنوع طلبی هستند.

کارخانه تولید الوچه خشک افتابی عمده

کارخانه تولید الوچه خشک افتابی عمده همان طور که گفته شد کار خانه هایی برای تولید الوچه خشک شده و بسته بندی ان ها ساخته شده است و به دلیل بسته بندی مناسب ان ها می توات در مدت زمان طولانی از ان ها مصرف کرد. برای پخش و توزیع الوچه های با کیفیت در برابر کشور نیز مراکزی به وجود امده است. پخش الوچه خشک در کشور به کاهش قیمت و توزیع مناسب ان کمک بسیار زیادی کرده است. تولید انبوه انواع الوچه ها در کشور سبب شده است تا صادرات ان به کشور های دیگر اغاز شود.