مرکز توزیع آلوچه خشک آفتابی

آلوچه خشک از بهترین و مغذی ترین منابع گیاهی بوده که طعم بسیار خوبی را در غذاها ایجاد می کند. خرید و فروش آلوچه خشک آفتابی به صورت اینترنتی هم انجام می شود و این یعنی هرگونه محدودیت جغرافیایی و مکانی در دسترسی به خرید آن از بین خواهد رفت و این چنین است که افراد سهولت و سرعت در خرید و فروش آلوچه خشک را تجربه کرده و با اطمینان بالایی آن را به دست خواهند آورد.

مرکز توزیع آلوچه خشک آفتابی

مواد مغذی موجود در آلوچه آفتابی

مواد مغذی موجود در آلوچه آفتابی آلوچه میوه ای ترش مزه است که بسیاری از افراد علاقمند به استفاده از آن هستند و آن را به دلیل داشتن طعم ترش و عالی می پسندند. این آلوچه ها زیرمجموعه میوه آلو به شمار می روند که احتمالاً همه شما آن را به عنوان یکی از بهترین و پرخاصیت ترین میوه های موجود در بازار می شناسید.

اما آلوچه ها مانند هر میوه دیگری همواره در معرض فساد قرار دارند، مگر آنکه خشک شده و رطوبت خود را از دست بدهند. به این منظور می توان از نیروی خورشید کمک گرفته که در این صورت آلوچه آفتابی خواهیم داشت.

اما آیا می دانید مواد مغذی موجود در آلوچه آفتابی کدام است:

  • پروتئین، چربی و کربوهیدرات
  • فیبر
  • ویتامین ها
  • مواد معدنی
  • مواد مغذی گیاهی

این مواد مغذی برای تامین نیاز بدن ما ضروری می باشند، اگر از روش های طبیعی مانند مصرف منابع طبیعی نظیر میوه ها به تامین آن بپردازیم می توانیم به سلامتی و تندرستی هرچه بیشتر دست پیدا کنیم.

همانطور که می دانید در هر 100 گرم از آلوچه های خشک آفتابی میزان 46 کالری وجود دارد و این یعنی یک عدد بسیار متناسب و نسبتاً کم که در کنار فیبر خوراکی فراوانی که این ماده داشته توانسته آن را به عنوان ماده ای اصیل و عالی برای کاهش وزن به ما بشناساند.

عرضه مستقیم آلوچه خشک

عرضه مستقیم آلوچه خشک برای تولید آلوچه خشک از روش های مختلفی استفاده می شود که روش خشک کردن در برابر تابش آفتاب از مهمترین و سالم ترین این شیوه ها به شمار می رود. در واقع این روش کاملاً طبیعی بوده و کیفیت بالایی از آلوچه های خشک را به ما می رساند.

عرضه مستقیم آلوچه خشک در بازارهای کشورمان شرایط بسیار ویژه ای را برای دسترسی افراد به خرید آن ایجاد کرده و باعث شده هر کس از هر نقطه از کشورمان بتواند با صرف هزینه های بسیار مناسب و عالی نمونه های درجه یک از این آلوچه ها را به دست آورد.

در پخش آلوچه آفتابی به صورت مستقیم می توان انواع و اقسام آلوچه هایی را که از کیفیت آن ها رضایت داریم به دست آورده و با خیال آسوده به ثبت سفارش عمده آن ها بپردازیم.