مرکز تولید آلوچه آفتابی ارگانیک

آلوچه آفتابی ارگانیک غنی ترین آلوچه از نظر خاصیت آنتی اکسیدانی است. از این خشکبار در صنایع مختلفی مانند دارویی و غذایی استفاده های بیشماری می شود. مرکز تولید آلوچه آفتابی ارگانیک دستچین را فاقد هر گونه مواد افزودنی توسط دستگاه خشک کن به صورت کاملا بهداشتی تهیه می نماید و در بسته بندیهای چند گرمی به بازار خشکبار ارائه می گرداند تا با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی به دست مصرف کنندگان برسد.

مرکز تولید آلوچه آفتابی ارگانیک

مشخصات آلوچه آفتابی ارگانیک

مشخصات آلوچه آفتابی ارگانیک

آلوچه آفتابی ارگانیک از خانواده خشکبارها بوده و علاوه بر طعم ترش و نمکی که دارد سرشار از مواد مغذی و انواع ویتامینها نیز می باشد. از این پس با ما همراه باشید تا مشخصات باورنکردنی آلوچه آفتابی را با شما به اشتراک بگذاریم.

مشخصات آلوچه آفتابی: وزن 100 الی 1 کیلوگرم، وزن و بسته بندی 10 گرم، تاریخ انقضاء یک سال پس از تولید، مواد اولیه در تهیه آلوچه آفتابی آلوهای دستچین، ماندگاری طولانی مدت دور از آفتاب،
ارزش غذایی: کربوهیدرات 42*11 گرم، پروتئین 70*0 گرم، کلسترول 10 میلیگرم، فیبر 40*1 گرم، اسید فولیک 5 میلیگرم، ویتامین ث 5*9 میلیگرم، ویتامین آ 345 میلیگرم، ویتامین ای 26*0 میلیگرم، ویتامین ک 4*6 میلیگرم، پتاسیم 157 میلیگرم، کلسیم 6 میلیگرم، مس 057*0 میلیگرم، آهن 17*0 میلیگرم، منیزیم 7 میلیگرم، فسفر 16 میلیگرم، روی 1 میلیگرم

خواص درمانی: درمان پوکی استخوان، بهبود ورم گلو و تقویت لثه، سلامت قلب و عروق، درمان اضافه وزن، تقویت التهاب پوستی، یبوست، کم خونی و …. را شامل می باشد.
بنابراین استفاده از آلوچه آفتابی در برنامه غذایی خواص و فواید بیشماری دارد و به قدری فراوان است که تمامی بیماریها توسط آن قابل درمان نیز هستند.

عرضه کنندگان آلوچه آفتابی ارگانیک

عرضه کنندگان آلوچه آفتابی ارگانیک

استفاده آلوچه آفتابی در برنامه غذایی خواص و فواید بی شماری دارد و به قدری فراوان است که تمامی بیماریها و مشکلات جسمانی را می تواند به آسانی درمان کند.
از این خوراکی در صنایع مختلفی مانند غذایی و دارویی استفاده می شودو با خواص متعددی که دارد از خاصیت درمانی بالایی نیز برخودار بوده است و غنی ترین آلوچه از نظر خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد.
همینطور مصرف روزانه ی آن فواید زیادی برای حفظ سلامتی بدن به همراه دارد و انرژی مورد نیاز هر فرد در هر سنی را به راحتی فراهم می کند.
عرضه کنندگان آلوچه آفتابی ارگانیک را به صورت جزئی و عمده با بهترین قیمت و کیفیت به سراسر شهرهای کشور عرضه می نمایند، شما نیز می توانید خرید آلوچه ارگانیک را به طور مستقیم از عرضه کنندگان برتر خریداری نمایید.

در ضمن قیمت آلوچه آفتابی به عواملی چون کیفیت بالا، حجم، برند و بسته بندی بهداشتی مرتبط می باشد.