مرکز عرضه آلوچه آفتابی اعلا 

از آنجایی که مصرف انواع تنقلات به خصوص میوه های خشک شده در بین مصرف کنندگان افزایش یافته، تولیدکنندگان بسیاری در کشور میزان تولیدات برخی از این تنقلات به خصوص آلوچه خشک شده را افزایش داده اند، که افراد به راحتی با مراجعه به مرکز عرضه انواع میوه های خشک شده، به خصوص آلوچه آفتابی اعلا را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی تهیه و خریداری می کنند.

مرکز عرضه آلوچه آفتابی اعلا 

مصرف آلوچه آفتابی برای درمان یبوست

مصرف آلوچه آفتابی برای درمان یبوست

تولیدات آلوچه خشک شده در کشور ما به دو صورت تیزابی و خشک شده آفتابی انجام می شود، که بیشتر افراد به دلیل کیفیت بالا و ارزش غذایی بسیاری که آلوچه آفتابی به همراه دارد، این نوع محصول را به صورت بسته بندی شده تهیه و خریداری می کنند.

همانطور که گفتیم محصول آلوچه آفتابی دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده که انواع مواد معدنی و ویتامین ها را در درون خود جای داده است، به طوری که افراد با مصرف این محصول می توانند تمامی خواص موجود در آلوچه را جذب بدن خود کنند، لذا برخی از خواص بسیار مهمی که محصول آلوچه به همراه دارد شامل:

  • کاهش وزن
  • تنظیم فشار خون
  • تقویت لثه
  • تقویت و پاکسازی دستگاه گوارش
  • درمان یبوست

همانطور که گفتیم محصول آلوچه آفتابی منبع انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین c و ویتامین D می باشد که برای بدن بسیار مفید بوده و موجب درمان بیماری یبوست در افراد شده که با پاکسازی دستگاه گوارش و روده از بیماری یبوست جلوگیری می کند.

در واقع تولیدکنندگان در اواخر فصل بهار و همچنین فصل تابستان بخشی از آلوچه های خود را در معرض نور آفتاب قرار داده و به تولید آلوچه آفتابی به صورت عمده پرداخته و سپس این محصول را به صورت بسته بندی شده در انواع حجم های مختلف در بازار فروش در انواع فروشگاه ها به مشتریان ارائه می دهند.

پخش کننده آلوچه آفتابی اعلا 

پخش کننده آلوچه آفتابی اعلا 

در حال حاضر همانطور که گفتیم مراکز و تولیدی های بسیاری هستند در کشور که میزان قابل توجه ای از محصول آلوچه را به صورت /افتابی خشک کرده و با بسته بندی های بسیار مناسب به توزیع آلوچه آفتابی با کیفیت بسیار بالا می پردازند.

همچنین خریداران و مشتریان نیز برای تهیه و خرید آلوچه اعلا می توانند به مراکز این محصول رفته و از پخش کننده آلوچه مورد نظر خود را تهیه کرده و به صورت خانگی به تولید آلوچه آفتابی بپردازند و این محصول را به صورت ارگانیک تولید و مورد استفاده قرار دهند.

از این رو در کشور ما برخی از افراد نیز علاوه بر استفاده از آلوچه آفتابی به عنوان تنقلات، به استفاده این محصول در تهیه انواع غذاها و خورشت های محلی و ایرانی نیز می پردازند، و با استفاده از این مواد خوراکی به طعم دهی غذاهای خود کمک می کنند.