پخش انواع آلوچه بدون تیزاب شهرکرد

آلوچه یکی از بهترین و خوشمزه ترین چاشنی های غذایی محسوب شده و هم به تنهایی مصرف آن لذت بخش است و هم استفاده آن در غذا، طعم خوب آن را چند برابر می کند. آلوچه ها از خشک شده میوه الو به دست می آیند و به روش های مختلفی خشک می شوند. روش آفتاب خشک و سایه خشک آن ها بسیار طبیعی بوده و تمام خواص میوه را در خود نگه می دارد ولی نوع تیزآبی آن طبیعی نبوده و از مواد شیمیایی در خشک کردن آن استفاده می شود. آلوچه بدون تیزاب شهرکرد یکی از بهترین و طبیعی ترین انواع آلوچه ها بوده و به صورت عمده در سراسر کشور پخش و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. پخش آلوچه آفتابی در تمام فروشگاه های زنجیره ای، اجیل فروشی ها و عطا ی ها صورت می گیرد.

پخش انواع آلوچه بدون تیزاب شهرکرد

بررسی ارزش غذایی آلوچه افتابی

بررسی ارزش غذایی آلوچه افتابی آلوچه آفتابی از خشک کردن میوه الو به دست آمده و چون به روش طبیعی و آفتاب خشک می باشد، تمام مواد مغذی موجود در میوه الو را در خود نگه می دارد. دارای ارزش غذایی بالایی بوده و یکی از بهترین چاشنی ها، در غذای ایرانی محسوب می شود. آلوچه دارای انواع ویتامین های مورد نیاز بدن بوده و دارای خواص درمانی نیز می باشد. آلوچه آفتابی دارای آهن بوده و مصرف مداوم آن باعث علائم بهبودی در افراد کم خون شده و در درمان بیماری آن ها بسیار موثر است. آلوچه آفتابی چون به صورت طبیعی خشک می شود ارزش غذایی بالایی دارد.

ویتامین Cموجود در آن سیستم ایمنی بدن را بالا برده و ضد ویروس و باکتر ی می باشد. استفاده مداوم از آلوچه سبب شادابی پوست گردیده و از زدن جوش و آکنه جلو گیری می کند. مصرف آلوچه آفتابی به تنهایی یا همراه غذا، مانند یک ملین عمل می کند و ضمن رساندن ویتامین به بدن، باعث رفع یبوست شده و به گوارش بهتر افراد کمک می نماید. باعث تخلیه سریع مواد غذایی از روده شده و به سلامت مزاج افراد کمک می کند.

تولیدکننده آلوچه بدون تیزاب شهرکرد

تولیدکننده آلوچه بدون تیزاب شهرکرد آلوچه، هر چه به صورت طبیعی خشک شود دارای خواص بیشتری است. الو هایی که بوسیله تیزاب خشک می شوند نه تنها سالم و طبیعی نیستند بلکه دارای مواد شیمیایی بوده و برای بدن مضر می باشد. تولیدکننده آلوچه شهرکرد، آن را به صورت سالم و طبیعی خشک کرده و در بازار فروش به صورت فله ای پخش می نماید. تولید کنندگان آلوچه بدون تیزاب شهر کرد، امکان خرید آنلاین و اینترنتی این محصول سالم را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا ضمن اطلاع از قیمت آن ، آلوچه را به هر مقدار که می خواهند سفارش داده و خریداری نمایند.