کارخانه تولید الوچه افتابی ریز

الوچه افتابی ریز ، هم به صورت طبیعی و آفتاب خشک و خانگی تهیه می شود و هم کارخانه های تولیدی، به سبب خواص بی شمار آن و پر مصرف بودن این محصول، دست به تولید آن می زنند. کارخانه ها تولیدی، آلوچه آفتابی ریز را به مقدار انبوه تولید کرده و به صورت عمده در اختیار مراکز فروش قرار می دهند. تولید الوچه افتابی توسط کارخانه ها، با رعایت تمام مسائل بهداشتی، با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز، صورت می گیرد و آن ها مبادرت به تولید عمده این محصول پر طرفدار می نمایند.

کارخانه تولید الوچه افتابی ریز

معرفی بهترین انواع الوچه افتابی

معرفی بهترین انواع الوچه افتابی میوه الو یکی از بهترین و مفید ترین میوه هایی است که در بازار موجود می باشد. میوه ی الو، دارای انواع مختلفی بوده و رنگ های زیادی نیز دارد. این میوه به چند صورت خشک شده و به عنوان چاشنی غذا، به بازار فروش ارائه می گردد. بهترین و طبیعی ترین، را خشک کردن آن، آفتاب خشک و سایه خشک می باشد. با این دو روش ، آلوچه ها بدون هیچ نوع افزودنی و مواد شیمیایی خشک شده و تمام مواد مغذی میوه تازه را دارد‌‌. ولی نوع دیگری وجود دارد که الو ها به آن روش خشک شده و ان روش تیزآبی است. در این روش میوه به صورت سریع خشک شده و در خشک شدن آن از ماده ای به نام تیزاب استفاده می شود.

بهترین انواع آلوچه افتابی، آلوی بخارا، قیسی، الو خورشتی، آلو سیاه و الوچه های ریز هستند. تمامی این الو ها و آلوچه ها هم یه تنهایی و هم به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار گرفته و دارای طعم و مزه ای متفاوتی هستند. بعضی از آن ها، بسیار شیرین و بعضی دیگر ترش یا ملس هستند. برای استفاده، بسته به نوع مصرف هر کدام از آلوها با طعم متفاوت، یک نوع از آن انتخاب می شود. بجز استفاده از آن ها در صنعت غذا، در درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود. آلوچه ها برای رفع بیماری یبوست بسیار کمک‌ کننده هستند و در طب سنتی از آن ها استفاده زیادی می گردد.

صادرکنندگان الوچه افتابی ریز مرغوب

صادرکنندگان الوچه افتابی ریز مرغوب آلوچه آفتابی ریز مرغوب، به سبب داشتن مواد مغذی و خواص بی شمار، محصول بسیار خوبی برای صادرات محسوب می گردد. فروش آن در کشور های همسایه بسیار پر رونق بوده و طرفداران بی شماری دارد. صادرکنندگان الوچه افتابی ریز مرغوب، این محصول را از تولید کنندگان خریداری کرده و پس از رعایت استاندارد و بهداشت کامل آن را برای صادر به کشور های دیگر آماده می کند. گرفتن سفارش به صورت اینترنتی و آنلاین هم، برای صادرات وجود دارد.