فروشنده معتبر الوچه افتابی ریز اعلا

الوچه افتابی ریزانواع مختلفی دارند، برخی از این انواع به واسطه روش های تولید متفاوت حاصل می شوند. خشک کردن آلوچه به معنی از دست رفتن آب و رطوبت میوه آن می باشد، این امر با روش های مختلف امکان پذیر می باشد.الوچه خشک محصولی از ایران است که از گذشته در مقادیر مختلف تولید می شده است، امروزه امکانات موجود بستری را فراهم آورده اند که مقادیری مختلف از الوچه، خشک گردندالوچه خشک عمده برای مصارف و کابرد های مختلف آلوچه قابل استفاده می باشد.

.

فروشنده معتبر الوچه افتابی ریز اعلا

کاربرد آلوچه آفتابی سیاه ارگانیک

کاربرد آلوچه آفتابی سیاه ارگانیک خشک کردن الوچه با استفاده از حرارت خورشید یکی از بهترین روش ها برای تولید این نوع خشکبار می باشد. الوچه افتابی درجه یک به صورت طبیعی تولید می گردد. تولید کننده الوچه خشک ریزامکاناتی را فراهم می نماید که بهداشت و سلامت الوچه ضمن خشک شدن، خدشه دار نگردد، این مقوله در قیمت گذاری انجیر خشک نقش تعیین کننده ای دارد. آلوچه های خشک آفتابی با کیفیت اعلا در مقادیر عمده تولید می گردند

در طب سنتی از الوچه به عنوان داروی زیبایی و اکسیر جوانی یاد می‌شود. الو تاثیر بسیار زیادی در درمان اگزما، ویتیلیگو و پسوریازیس دارد. بر اساس تحقیق ها و آزمایش‌های انجام شده، شیره درخت الومی‌تواند زگیل را بدون عوارض جانبی درمان کندالوچه ریز درمان کنندهٔ نفخ و باد معده می‌باشد.

الوخشک نسبت به الو تازه، ۵ برابر بیشتر کالری دارد.

الو خشک دارای مقدار زیادی آهن می‌باشد.[۱

آلوچه از محبوب‌ترین ماده‌ها در ساخت شامپو، نرم کننده و ماسک مو است. این میوه رشد موها را تقویت کرده و رطوبت مورد نیاز مو را تامین می‌کند. وجود ویتامین‌های مغذی مانند : روی، مس، سلنیوم، منیزیم، کلسیم، ویتامین‌های گروه B و ویتامین سی تاثیر بسیار زیادی در سلامت مو خواهد گذاشت. علاوه بر این الو در درمان ریزش مو هم مؤثر است و باعث تسریع در بهبود فولیکول مو می‌شود. به خصوص زنانی که در یائسگی دچار ریزش مو می‌شوند با استفاده از انجیر می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.

تولیدکننده الوچه افتابی ریز

تولیدکننده الوچه افتابی ریز همان طور که گفتیم در روش آفتابی از حرارت خورشید استفاده می شود، بنابراین تولید الوچه خشک ریزنیاز به دستگاه خاصی ندارد اما تولید کننده باید فضایی را برای تولید ان فراهم نماید که الوچه خشک با سلامت کامل حاصل گردد، فضای باز که برای بهره مندی از خورشید برای خشک کردن آن لازم است باید به روش های مختلف کنترل گردد تا احتمال آلودگی های مختلف، به صفر برسد.تولیدکننده الوچه افتابی ی ریز درآمد بالاتری نسبت به آلوچه های بزرگ دارد چرا که طعم آن خوشمزه تر می باشد.

الوچه خشک افتابی ریز اعلا محصولی طبیعی و ارگانیک به شمار می رود ما می توانیم با خریداری این محصول از سایت ها وفروشگاه های اینترنتی این محصول رابرای خوراکی وطبخ غذا استفاده نمود شرکت ها وبرند های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند وبرای عرضه این محصول به بازار زحمات زیادی را بردوش می کشند. قیمت این محصول گران می باشد چراکه شت این محصول در ایران بسیار کم است ودر بازار دچار نوساناتی شده است