مرکز فروش آلوچه آفتابی مرغوب

امروزه مصرف انواع تنقلات به خصوص میوه های خشک شده در بین افراد بسیار زیاد شده است، که در بین این تنقلات آلوچه خشک شده طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، به همین علت تولیدکنندگان میزان برداشت و تولید آلوچه آفتابی مرغوب را افزایش داده اند ، و توسط مراکز فروش، به صورت عمده به فروش و عرضه آلوچه آفتابی می پردازند، و این محصول را با مناسب ترین قیمت در بازار مصرف به فروش می رسانند.

مرکز فروش آلوچه آفتابی مرغوب

بررسی ارزش غذایی آلوچه آفتابی

بررسی ارزش غذایی آلوچه آفتابی

از آنجایی که میوه آلوچه نیز مانند سایر میوه ها دارای مواد معدنی و ویتامین های بسیاری بوده، لذا از ارزش غذایی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد، به طوری که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

لذا خریداران و مشتریان برای خرید این نوع آلوچه به عنوان تنقلات در ابتدا به بررسی ارزش غذایی آلوچه آفتابی می پردازند، ئ با توجه به نوع آلوچه خشک شده و کیفیت محصول، آن را در بسته بندی های مختلف به صورت فله ای و یا کیلویی تهیه و خریداری می کنند.

از این رو برخی از مواد معدنی که در آلوچه آفتابی موجود بوده و برای بدن بسیار مفید است شامل: فیبر، آهن، منیزیم، پتاسیم و انواع ویتامین هایی همچون ویتامین E, B و ویتامین A می باشد که برای بدن بسیار مفید بوده و خواص بسیاری از قبیل:

  • تقویت سیستم گوارشی
  • درمان یبوست
  • تقویت استخوان ها
  • کمک به کاهش وزن
  • تنظیم کلسترول
  • سلامت قلب

در واقع مصرف آلوچه خشک شده و یا آفتابی به علت تهیه به صورت ارگانیک دارای ارزش غذایی بیشتری می باشد، به همین دلیل بیشتر مصرف کنندگان به تهیه آلوچه خشک شده ارگانیک می پردازند، که با استفاده از نور و گرمای خورشید تهیه میشود و برای بدن نیز بسیار مناسب می باشد.

خرید مستقیم آلوچه آفتابی مرغوب

خرید مستقیم آلوچه آفتابی مرغوب

در حال حاضر در کشور ما تولیدکنندگان و باغداران بسیاری بخشی از محصولا آلوچه را پس از بهره برداری در برابر نور خورشید قرار داده و به صورت طبیعی به تهیه آلوچه آفتابی می پردازند، و این محصول خشک شده را به صورت بسته بندی شده در انواع فروشگاه ها به مشتریان عرضه می کنند.

همچنین مشتریان نیز برای خرید و تهیه این محصول آلوچه با مناسب ترین قیمت، آلوچه مرغوب بسته بندی شده را از این مراکز تهیه کرده و مورد مصرف به عنوان تنقلات در طول روز قرار می دهند.

علاوه بر آن افرادی که به خرید مستقیم آلوچه آفتابی مرغوب می پردازند، و این محصول را به طور مستقیم از مراکز و باغات تهیه و خریداری می کنند، این افراد به دلیل نبود واسطه با قیمت ارزان تری می توانند این محصول با کیفیت را به راحتی تهیه و خریداری کنند.